Bakgrunn

FB

torsdag 26. juni 2014

Butikkanbefaling: Upstairs

Lørdag 14 juni åpnet Upstairs på Kvadrat. Det er den fjerde butikken i kjeden som er åpnet på Kvadrat og den første utenfor Aust Agder. De har også en velassortert nettbutikk på deres nettside. 

Først litt om Upstairs:

 "I 1996 åpnet Upstairs dørene for første gang i Markensgate, midt i hjertet av Kristiansand. Butikken ble bygget opp som en labyrint, bordene ble fylt med lune treesker og inni dem havnet det spennende varer fra hele verden. Butikken med det store vareutvalget og de gode lave prisene ble umiddelbart populær på Sørlandet, noe den fremdeles er! Velkommen inn i Upstairs verden!"


Butikken ligger ved siden av Åhlens for de som er kjent på Kvadrat, i underetasjen på den delen med Mc Donalds og Vinmonopolet. Butikken er god størrelse på og det er fokus på lys og servietter. 


En hel vegg med stearinlys i alle regnbuens farger, i ulike former og størrelser. Også stort utvalg av duft lys, mange deilige dufter. Mulig jeg får nye duftfavoritter her foran Ikea sine. 


Små og store interiørvarer i ulike farger, på bildene over mye i rødt, rosa og sort/hvitt. 
Jeg handla faktisk ikke noe idag, men det kommer jeg garantert å gjøre i fremtiden.

Jeg synes butikken minner veldig om Søstrene Grene, da de har veldig mye like varer. Det er mye små interiørvarer i begge butikkene, akkurat som jeg liker det. I tillegg er prisene lave og det er jo et fortrinn. 

Det var dagens butikkanbefaling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.