Bakgrunn

FB

fredag 31. oktober 2014

Happy Halloween

"Halloween er det engelske navnet på allehelgensaften, den katolske minnefesten for helgener og martyrer/helgener som ikke har egen dag i kalenderen. Ifølge Keltisk tradisjon feires Halloween på kvelden den 31. Oktober"






Jeg har for første gang skjært ut gresskar som står ute på fremsiden av huset og pynter opp. Inne har jeg også pyntet litt til Halloween og gjort klar for små gjester som kommer på "Knask eller Knep" Selv skal jeg for første gang ut i gatene sammen med mine to barn.


Utenfor ser huset vårt slik ut idag på Halloween. Gresskaret står sammen med den andre høstpynten foran huset og i vinduet på gjestetoalettet henger det lille hvite spøkelse. 


Papirgresskar henger i vinduene på kjøkkenet og på skapet i gangen står et oppblåsbart gresskar sammen med godteribøtta.


Klar for små og store gjester som ringer på til oss på "Knask eller knep"


Da gjenstår det bare å ønske alle sammen en skummel fredagskveld med eller uten feiring av Halloween.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.