Bakgrunn

FB

tirsdag 10. februar 2015

Kremmerhuset

Jeg har flere ganger før skrevet innlegg om Kremmerhuset. Og dette innlegget blir heller sikkert ikke det siste, for Kremmerhuset har mye for enhver stil og lommebok. Under finner du en collage med noen av tingene jeg har i interiøret som er fra Kremmerhuset akkurat nå. Også noen gamle favoritter som jeg ikke finner tilgjengelig lenger.



Succulent i plast som her står i hjemmelaget blomsterpotte av blikkboks og washitape ble kjøpt i fjor vår. Geolysestaken som jeg har i svart ble kjøpt helt tilbake i august 2013, men finnes enda i butikken i en grå glansa versjon. Liten dådyrkalv kjøpte jeg før jul 2014, og Alma kurv er det siste innkjøpet jeg hadde hos Kremmerhuset for kun kort tid siden. 

I sofaen ligger enda mitt favorittputetrekk med Rev på som jeg ikke bare kunne gå rett i butikken å kjøpe, historien om det ligger i - dette- innlegget. Det siste av kjøpene mine som enda er tilgjengelig i butikken er Paraplyholderen i sort metall som står i gangen. 

Skulle du ikke fått nok inspirasjon til å besøke din nærmeste Kremmerhuset butikk som du kan finne - her -  kan du stikke innom bloggen som publiserer ukentlige innlegg med mange av nyhetene som er tilgjengelig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.