Bakgrunn

FB

onsdag 8. april 2015

House Doctor stoffpose


Etter at jeg kjøpte en stor grønnplante til å ha i stuen var jeg på jakt etter en pose eller noe til å ha utenpå. Den store hvite blomsterpotten jeg hadde i et skap fra før av var for liten og plastpotten treet er planta i viste på oversiden.


Jeg fant ut at den lille stoffposen fra House Doctor var perfekt for dette formålet og den kule svart/hvite stilen ville passe perfekt i stuen. 

Posen kan du blant andre kjøpe hos Mulititrend med gratis frakt - her -  Samme design finnes også i en større type som en kan bruke som skittentøy skurv eller til å oppbevare leker i stuen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.