Bakgrunn

FB

søndag 23. august 2015

En fin sommer er snart over!

Det sies at i dag 23 august er det siste sommerdagen på lenge. Jeg har hatt endel ting på forefallende listen som har måtte utføres i dag, så starten på dagen har blitt tilbragt inne. Nå nærmer jeg meg derimot slutten og da fikk jeg plutselig ånden over meg til å endelig lage ett nytt blogg innlegg først.

Min sommer har vært fylt med mye hjemme tid, men også korte og lange ferier. Vi har tilbragt en uke i Danmark i Hejlsminde området i strålende sol, vi har vært hos familie i Norge og vi har hatt fine dager hjemme i Sandnes. Været har mange klaget på i sommer som dårlig, men jeg ser tilbake på mye ute tid og sol i Sandnes.

Det har derimot vært veldig stille på bloggen min i sommer og det har blitt to måneder siden sist. Mye kan forklares men annet er igjen mangel på inspirasjon. Jeg har flere ganger i sommer hatt ideer til ting å skrive om, men det har likevel ikke blitt. Litt på grunn av tid, det har blitt lang sommerferie med to barn hjemme i to måneder.

Jeg leitet gjennom bildene fra i sommer for ting jeg kunne dele her. Så under følger to collager med bilder


Noen av disse bildene er sikkert delt i løpet av sommeren på min Instagramkonto @frk_hege og noen er kanskje nye. Ønsker du å følge meg på instagram finn brukernavnet mitt frk_hege. Jeg legger ut mye bilder fra min hverdag, hovedsaklig interiør men også hverdagsbilder.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.