Bakgrunn

FB

mandag 4. november 2013

"Pynte-dyr"

Nå hadde jeg fått for meg at dette var reinsdyr, men for å bevise det for meg selv gikk jeg Google sitt bildesøk, men ser jo da at de ikke akkurat er helt like. Av utseende ligner jo hakket mer på Dådyr men så ble jeg usikker igjen. 

Men siden dette ikke er en blogg om dyre faunaen i Norge men om interiør så betyr det heller egentlig ikke noe hvilket dyr det er. Så for å konkludere meg selv så sier jeg nå at det er pynte-dyr


Var de ikke søte?

Disse kommer fra Feel, og er kjøpt på min lokale Feel på Maxi i Sandnes men jeg har sett lignende også på andre butikker, Kremmerhuset bland annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.