Bakgrunn

FB

torsdag 11. september 2014

Fem Høns

I sommer var jeg ute og kjørte og hadde tid helt for meg selv. Hva er vel da bedre enn å bruke tiden på å besøke en helt ny butikk man aldri har vært på før. Jeg var i området rundt Randaberg og turen var ikke lang inn mot sentrum hvor den sjarmerende butikken Fem Høns ligger. 

På nettsiden deres skriver Fem Høns dette om seg selv:

"Det startet med fem høner på et lite loft.
Nå er kun ei høne igjen som jobber som fem, fordelt på 1000 kvadratmeter.

Det finnes tre Fem Høns butikker i Norge. Den første butikken startet i 1994, i Randaberg kommune. I 2005 åpnet Fem Høns på Stord. Høsten 2011 kom Fem Høns til Bryne.

I 2012 startet vi nettbutikk for å gi hele landet mulighet til å kjøpe varer hos oss. Målet vårt er å ha like fornøyde kunder på nettet som i butikken."


Utenfor og inne i butikken finnes det mange små og store skatter. De har ulike stiler på varene og du må nesten kikke lenge om du skal se alle de små elementene de har for salg.


Det ble ikke noe med meg hjem på denne turen, men det var veldig mye jeg hadde lyst på når jeg kikket rundt.

Så om du er i Stavanger/Jæren området anbefaler jeg deg virkelig en tur ut til Randaberg som er et lite stykke utenfor Stavanger Sentrum. De har også en butikk på Bryne som er på Jæren.

Ønsker du heller å netthandle kan det gjøres i nettbutikken deres, og mer informasjon finner du på nettsidene som du finner -her- 

1 kommentar:

  1. Elsker fem høns, men det er absolutt en butikk du ha god tid når du besøker

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.