Bakgrunn

FB

tirsdag 2. desember 2014

Innreding i gangen!

Helt siden vi flyttet inn her har gangen vært "kriseområde" for meg. Det har veldig ufrivillig blitt en plass man bare dumper fra seg noe over tid, med argumentet det står ikke i veien og har ingen andre steder å ha det. I tillegg skulle vi som småbarnsfamilie hatt mer oppbevaring av sko, jakker og diverse til barna. Skal også sies at vi ikke har bod i huset, kun loft over andre etasje til lagring

Og endelig, fem år senere kan jeg fortelle at gangen er "bloggbar". Ja det mangler enda tapet på deler av veggene, men resten er ferdig og klart. Endelig noe å kunne vise frem, være stolt av og slippe å skjule for mennesker som kommer på besøk. Kan tilogmed ha døren åpen til stuen og vite at det ser ok ut.


Til venstre bildet av under trappen før vi satte inn skapene. Her har vi tømt det som stod der før som gjort klar for det nye. Hvordan det såg ut før der igjen med ting ønsker jeg ikke å legge ut bilde av, katastrofeområdet fullt i rot!  De skulle gi bort møbler på arbeidsplassen til mannen i huset, og to av disse skapene skulle vise seg å passe perfekt under trappen vår. Inni det ene skapet er det fullt opp med sko for alle 4 i huset. Her skal vi lage eget hyllesystem inni så det er plass til enda mer og mer system. Det kommer det innlegg av senere.


På siden av skapene har den fine Paraplyholderen fra Kremmerhuset fått en plass. På kanten av skapet er det hengt opp knagger til barnas jakker så de slipper å slenge i et sammensurium på vaskerommet slik de har gjort den siste tiden. 

Veldig glad jeg kan gå inn i desember med en fin gang slik den burde vært hele tiden. Enda en flate til å sette julepynt på har jeg også fått, så vil nok bli litt jul i gangen også.

En gang neste år skal vi få tapetsert siste delen så det er helt fiks ferdig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.