Bakgrunn

FB

onsdag 28. januar 2015

Lyslenker

Jeg er som mange andre glad i å tenne lys når mørket melder seg om kvelden. Men jeg har ikke over tjue stearinlys som tennes over alt, jeg bruker mer lys lenker. Så det henger flere rundt om i huset, deriblant disse. 


 Den første som møter deg utenfra er lyslenke som henger over speilet i gangen. Denne er fra Ikea og består av mange små snøfnugg.


Videre inn i neste rom henger det en lenke med små stjerner over "pynteskapet" på veggen. 



Og den siste nye er en enkel lyslenke fra Kremmerhuset med små punkter som henger rundt den store trestjernen jeg har laget selv. 

Så det er ikke kun ved å tenne lys du kan gjøre det koselig inne å lyse opp mørke kroker. Små lyslenker er ikke bare forbundet med jul og de som jeg har hengende henger hele vinterhalvåret. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.