Bakgrunn

FB

søndag 2. juni 2013

Fretex

Sist jeg var i Sandnes sentrum hadde jeg et ærend på Spar Kjøp. Og siden Fretex er i samme bygg bare en rulletrapp opp stakk jeg innom der og. Ikke for å handle bare for å kikke.


Jeg må innrømme at noe i meg sier at jeg ikke "tør" handle noe her. Det er skittent, blir ikke rent, brukt av andre og tusen andre teite grunner. For det er jo det det er- bare teit av meg å tenke sånn og jeg vet det ikke har grunn i virkeligheten.

Ta service f.eks som man finner mange av på Fretex. Kan man vaske det i oppvaskmaskin kjøres det på 75 grader og alt av evt bakterier og evt skitt vaskes bort. Skriver eventuelt fordi jeg tror nok det er vasket før det i det hele tatt ble satt ut i butikken. Så her vet jeg at det nok bare er meg som er litt vanskelig.

Og det var jo så mye fint der nede. Se på det lilla serviset, man trenger jo ikke bruke det som service man kan jo kanskje plante blomster i de og ha på terrassen eller i kjøkkenvinduet. De sorte koppene med hvite prikker for så jeg med en gang for meg var fine med mini orkideer i og pynte opp en liten krok. 

Det er mange muligheter og det er bare du selv som setter begrensningene. 

Så JA til gjenbruk og JA til Fretex! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.