Bakgrunn

FB

torsdag 13. juni 2013

TGR


 "TGR er en del av Tiger, et dansk firma som siden 1995 har forsøkt å bryte grenser ved å endre oppfattelsen av hva man kan kjøpe for 10 og 20 kroner. Tiger har siden fått flere hele priser og har nå enda fler nye, festlige og spennende varer på hyllene. Hver måned får vi mer enn 200 nye varer på hyllene. Tiger har mer enn 200 butikker i 15 land i Europa og vi åpner enda flere butikker både hjemme og i utlandet i de kommende år "


Jeg har vært innom denne butikken på Amfi Vågen i Sandnes bare en gang før. Det var ikke lenge etter de hadde åpnet og jeg ble fascinert av alt det de solgte til så lave priser. Det minner meg veldig om Søstrene Grene, men med litt annet varesortiment.

Det viktigste er de lave prisene for ting kostet nesten ingenting. En softis eller en blomsterpotte kan du spørre deg selv, for er ikke mange steder du kan få skikkelige varer til så lav pris.

Må innrømme at jeg ikke kjøpte noe denne gangen, men det skal jeg ikke se vekk fra at jeg vil gjøre i fremtiden. Ypperlig sted å handle små gaver om man er bedt bort. Eller noe smått til ungene i ny og ne?

Mulighetene er mange- TGR har varene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.