Bakgrunn

FB

fredag 30. mai 2014

Får det bare ikke til....

Jeg har prøvd gjentatte ganger å ha farger i hylla på kjøkkenet. Men jeg får det bare ikke til...
Uansett hva jeg har funnet eller kjøpt og hatt inni der til nå blir jeg bare ikke helt fornøyd.

Jeg har funnet ut at for mye farger er bare ikke meg rett og slett og har nå falt til ro med det.

Siden jeg har fått hylla i hus for snart ett år siden har den sett litt forskjellig ut, blandt annet som de to bildene under.


Her har jeg brukt hvitt og lyse farger i hylla.


Så et av forsøkene med noen sterkere farger, her i turkis og mint.


Men det er først jeg har fått det til, det er nå jeg føler jeg har funnet min stil og slik jeg vil den skal se ut. De tre minivasene i Omaggio serien til Kæhler har funnet sin plass her. De passet veldig fint inn ved siden av hverandre.

Så da ble det sort, hvitt og grått igjen som vant da. Det er det som er meg uansett hvordan man snur på det, det er det jeg faller tilbake på i interiøret gang på gang. 


2 kommentarer:

  1. Syns det blei kjempefint til slutt :)

    SvarSlett
  2. Det er så rart det der med farger, man faller liksom tilbake til det samme etter en liten stund :o) Jeg likte veldig godt ditt bilde nr. 2 med turkise detaljer, men den ble kjempefin til slutt også :o) Det er uansett gøy å forandre :O) Ha ei herlig helg! Klem fra Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.