Bakgrunn

FB

mandag 28. juli 2014

Mer eskefornying

Jeg fornyet noen esker tidligere i sommer, og hadde en igjen jeg skulle gjøre noe med. På butikken TGR kom jeg over selvklebende hyllepapir som jeg tenkte ville passe perfekt til dette. I tillegg var mønsteret i sort/hvitt akkurat som jeg var på jakt etter. 


Esken som skulle fornyes var en litt større lilla eske fra Søstrene Grene. Med streker og klippe etter på baksiden var det veldig enkelt å måle opp hvor mye papir jeg trengte.


Så var det  bare å klippeopp, fjerne dekkpapiret og forsiktig stryke utover for å unngå luftbobler.


Enda en "ny" eske i samlingen.
I disse eskene som står i Expedithylla i stua oppbevares papirer og andre småting midlertidig før de finner sin permanente plass. Eller til mor får ånden over seg og rydder!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.