Bakgrunn

FB

onsdag 16. juli 2014

"Nye" esker

Jeg har flere små og store esker i stuen jeg oppbevarer papirer og diverse i før de kommer til sine permanente plasser i permer. Disse eskene er kjøpt på Søstrene Grene og koster ikke veldig mye. Men nå var jeg lei av utseende på de og ville fornye de på en lett måte.

Så jeg gikk og fant gavepapir som jeg har liggende og limte fast på eskene.

Du trenger; esker du vil fornye, saks og lim.


Sett esken oppå papiret og klipp til så stort som du trenger. Mål opp litt ekstra så du kan brette inn kanter og få det finest mulig. Bruk papir lim på selve esken og brett papiret over. Gni godt over eska så ikke noe sitter løst.


Gjør det samme på lokket, men bruk også lim på innsiden av esken for å kunne brette finest.


Vips så har du to fornya esker til oppbevaring av småting. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.