Bakgrunn

FB

fredag 14. november 2014

Julegaveinnpakking 2014

Jeg er over gjennomsnittet glad i å pakke inn julegaver og bruker å pakke nesten alle gavene inn på samme måte. De to foregående årene har jeg pakket inn gavene på disse måtene; jul 2012 og julen 2013 


Selve papiret er likt i år som foregående år, ikke minst er dette veldig miljøvennlig siden det kan kastes i papp/papiravfall (noe ikke glanset julepapir kan, det må sorteres som restavfall

Av Hama perler har jeg og datteren min på 5 år perlet små hjerter. Papirtags i hvit papp kommer fra Upstairs og jeg kjøpte de egentlig i sommer uten å ha noen tanke for de. Som bånd blir det rødt satengsløyfebånd fra Ebay som jeg kjøpte to pakker av. Så får vi se hvor langt det rekker, de har lignende (bare til en noe høyere pris) på både Panduro og Søstrene Grene vet jeg. 

Kommer tilbake med mer når de ferdige julepresangene er pakket inn. Jeg bruker å samle opp gavene, ta alle ned i stuen og pakke inn til julemusikk, gløgg og appelsiner. 

*Julesteming*

1 kommentar:

  1. Blir fint! Gler meg til å pakke inn gåver eg også :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.