Bakgrunn

FB

torsdag 4. desember 2014

Årets adventsfat

Helgen som var var det første søndag i advent og jeg har så klart laget til fat med adventslys på.  
I år som tidligere år brukes det hvite kubbelys da jeg ikke er så fan av farga stearinlys. Men for å få inn litt farge står fatet på en lilla duk med sølvstriper.


Lysfatet er det samme som er brukt tidligere år. Nytt av i år er den hvite bukken fra Kremmerhuset som står midt på fatet, og de to små juletrærne fra Søstrene Grene. Pynten som ligger foran er fra Nille og den har jeg brukt før også, små diskokuler og krystaller i to størrelser. Tallene som er satt i lyset tror jeg også er kjøpt på Nille for noen år tilbake.

Gleder meg til å kunne tenne fler og fler lys på fatet, det skinner så fint når det er speil. 



1 kommentar:

  1. Koslig :) Eg blei så inspirert at eg måtte lage eit sameleis innlegg!
    Viss du går inn å ser, ser du gjerne at eg har brukt dådyret som eg vann i ein giveaway frå deg i fjor :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.