Bakgrunn

FB

tirsdag 23. desember 2014

God jul!

God Jul fra meg til deg!


Jeg har ikke vært den mest aktive bloggeren i førjulstiden, ideene jeg hadde kom ikke ut og frem og det ble lite innlegg. Men nå er tiden her som vi alle har ventet på og det er lille julaften i dag. I morgen er den store dagen. 

Juletreet på bildet over er pyntet i samarbeid med mine barn på 5 og 6 år. Heldigvis er de så store nå at de kunne forstå forklaringen om at ikke all pynten skulle på samme greinene. Det ser litt skjevt ut, men det er kun øverste del av stammen som heller litt mot høyre. 

Jeg kommer sterkere tilbake i romjulen med stemningsbilder fra stua og julepynten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.