Bakgrunn

FB

fredag 23. januar 2015

New-in: Vee Speers

Tidligere i høst var jeg så heldig å vinne et print av Vee Speers via Jeanette Duaas på Instagram. Virkelig en bruker å følge for mange fine bilder av om du trenger interiørinspirasjon på Instagram.

Jeg kjøpte en Eketånga sort ramme fra Ikea og satte printet inni.  Vil du kjøpe likt eller andre print i samme serie besøk Fotografiska sin nettbutikk.  Printet jeg vant var utklipp fra en bok så i noe annen størrelse enn de som selges.


Her har jeg hengt opp rammen på veggen over bokskapet i stuen. Jeg er veldig fornøyd med hvordan det passet der, før hang det en stor diy stjerne der som er flyttet til annet sted i stuen. Til høyre ved vasen står også lysballen min som jeg har laget diy innlegg på -her-  og fått masse god respons på og det har blitt det mest leste innlegget på bloggen min. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.