Bakgrunn

FB

onsdag 14. januar 2015

Vært litt i dvale...

Mistet litt "piffen" og inspirasjonen etter sist innlegg. Følte jeg var tom i hodet og uten ting å skrive om. Nå derimot har jeg laget et eget notat på mobilen min med ideer til innlegg. Det er hvertfall en begynnelse på å igjen kunne skrive ukentlige innlegg her inne.

Nå er det nytt år og nye muligheter og jeg skal være her!


Så jeg har ikke glemt bloggen, jeg har ikke erstattet instagram med bloggen.
Men jeg finnes der og: frk_hege om du vil se små drypp fra hverdag og interiørbilder. 

1 kommentar:

  1. Godt med litt pauser innimellom, så kommer plutselig inspirasjonen og bloggelysten når man minst venter det ;)

    Ha en fortsatt fin torsdag.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.