Bakgrunn

FB

onsdag 1. mai 2013

Endelig er det MAI!!!


 Mai må være en av de beste måneden i året tror jeg!! 
Denne måneden inneholder så mye kjekt for store og små, og er i tillegg ofte en solrik måned. Eller man kan jo håpe om ikke annet.  


Mai er tid for blomster, det er tid for å pynte og gjøre det pent rundt seg og ikle seg den fineste finstasen sin og feire landet vårt. 17 mai er et høydepunkt i mai, dagen som er barnas dag og dagen store og små går ut i gatene med det tradisjonsrike plagget bunad på.  Man spiser mye is, pølser, rømmegrøt og annen god mat og feirer landet som vi er så glad i.

Kom Mai du skjønne milde, som i sangen med samme navn. 

For min egen del så skal 17. mai tilbringes sammen med min kjære familie. Jeg skal kle opp snart 4 åringen i bunad som jeg brukte da jeg var liten jente. Eldstemann på fem år har fått ny Name It festdrakt i rødt for å matche søsteren. 

Jeg håper på sol og fint være så vi kan pusle og stelle med småting i utenfor huset, og sist men ikke minst skal vi feire jenta vår som blir 4 år helt i slutten av måneden. Håper å kunne bruke grillen flittig i mai, om solen kommer og kaster sine stråler på oss. Helt på tampen av måneden pakker vi sakene for å dra på tidlig sommerferie til utlandet.

Jeg ønsker dere alle sammen en strålende Mai måned!

1 kommentar:

  1. Ja, endelig er det Mai og snart vår her i fjellet. Takk for gode tips til skohylle i gangen min. Skal ta en tur på Ikea og sjekke

    Ha en fin 2. Mai

    Klem
    Lottemora

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.