Bakgrunn

FB

fredag 31. mai 2013

Nicer Dicer Plus

Du har kanskje hørt om Nicer Dicer Plus. Ser du på Tv Shop eller Tvins som det nå heter går til stadighet "reklamen" innom dette produktet. Har du ikke sett det kommer den her.


"Med Nicer Dicer Plus kan enhver trylle frem flotte salater, strimle grønn salat, skjære løk og masse annet."  

Etter bursdagen min gikk jeg til innkjøp av denne for penger jeg fikk. Men må ikke tro at jeg betalte 699,- å nei- langt langt der i fra! For hvor søker man hvis man vil ha ting til en litt billigere penge, men likevel samme varen? Da snakker vi Ebay igjen dere.


Den billigste her får du til 103 norske kroner. Den jeg kjøpte ble sendt fra Kina og kostet i underkant av 150 kroner. Esken og alt er likt som den originale fra tv-shop men om det er noe fake vites ikke. Uansett har de gjort en veldig god jobb for den fungerte veldig godt for meg.

Skal skrive noe mer om den senere når jeg har fått prøvd den litt mer. Til nå er det mest mandolin skjærebladet som har blitt brukt, og bare det var mest verdt de 150 kronene.

To be continued!

2 kommentarer:

  1. Har du laget en oppdatering?
    Vurderer å kjøpe denne på ebay.co.uk. Har handlet veldig mye der, og er alltid fornøyd.

    SvarSlett
  2. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.