Bakgrunn

FB

onsdag 18. september 2013

Lysfat med ny bruk

Jeg har flere lysfat i bruk og noen på pause i skap. Etter sommeren mistet jeg helt inspirasjon til finne til noe fint å ha oppå det fine sølvfatet mitt med speil. Bedre bilder av selve fatet kan en se i - dette - innlegget. Det er egentlig det fineste fatet jeg har og har hatt lys og pynt på det siden jeg fikk det i hus for lenge siden. Den gang ble det kjøpt på La Vida Interiør i Sandnes som idag dessverre ikke eksisterer lenger.


Men hva gjør man så med et fint speil fat man ikke finner noe bruk til? Jo, jeg setter det på høykant inni skjenken og setter en pompom foran. Jeg synes det ble kjempefint og om kvelden reflekterer det lyset på en veldig fin måte. 

Også synes jenta mi på 4 år at det er gøy å gå bort dit å speile seg i ny og ne, aldri så gale at det ikke er godt for noe....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.