Bakgrunn

FB

søndag 16. februar 2014

Planes bursdag

Denne uken blir eldstemann 6 år. 
Tema for bursdagen ble: Planes, selvvalgt av snart seksåringen.

Det var invitasjoner og full borddekking med Dusty fra filmen Planes.


Plastduk, plastkopper, papptallerkener og servietter i blått med bilder på. Gutten var helt i ekstase og gledet seg i mange dager. Det ble tilogmed dekor av selveste "El Chupacabra" som han fikk til jul.


Kaken er en enkel sjokoladekake med krem inni, dekka med sukkerpasta i to farger. Denne har jeg faktisk kjøpt ferdig på Panduro. Ser du at den er bulkete på toppen er det meningen, tenkte det skulle se ut som det var ute på et jorde. På toppen laga jeg mini vimpelrekke av hyssing, papirtape og sugerør i papp. Flyet er et like lekefly som etter det var ferdig som kakepynt ble leke.

(Innlegg om hvordan man lager slik vimpelrekke kommer til uken. )

Det er rett over tre måneder til neste gang, da med yngste som fyller fem år. Hun har valgt seg tema prinsesse Sofia og har bestilt Barbie/Prinsesse kake med dukke midt inni.

Veldig glad det ikke er barne bursdag flere ganger i året eller at jeg har flere barn....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.