Bakgrunn

FB

onsdag 4. mars 2015

Litt nytt i stuen!

Fra tid til annen er behovet her i større eller mindre grad til å fornye litt av interiøret i stuen eller andre rom. Små grep kan gjøre veldig mye og her er noe av det nye jeg har gjort i det siste.


Jeg har laget en ny "Omaggio-look-alike" blomsterpotte med bruk av sort papirtape og en hvit blomsterpotte. Se oppskrift og innlegg jeg har laget om dette tidligere ved å trykke -her- Eføyen fikk jeg av svigermor til nyttår og den har vokst og blitt veldig så fyldig. 


Ved siden av sofaen har jeg fått en kurv i sort metall som heter Alma og er kjøpt på Kremmerhuset
Oppi kurven ligger det et Eivor teppe klar til bruk, det kommer fra Ikea


På bokskapet i stuen står det interiør med sølv og lyse detaljer. Kronen på verket her er 20 hvite roser som lyser opp tilværelsen. De er kunstige og kommer fra Ebay. Selgeren jeg kjøpte av har skrudd opp prisen, for når jeg kjøpte betalte jeg 165 kroner med gratis frakt for tjue stykker. De ser helt ekte ut og kun ved å ta på de eller se på undersiden av de grønne bladene finner en ut at de ikke er det. 

Nå er det jo Mars som er første vårmåned og vi kan trygt si at lysere tider er på vei. Med det hører også lysten til å fornye litt rundt om for alle og enhver, så kanskje blir det fler interiørinnkjøp denne våren. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.