Bakgrunn

FB

onsdag 25. mars 2015

Oppbevaring av småbiler

Som mange andre små gutter så har også min sønn på 7 år mange småbiler som ikke er like lett å oppbevare. De har ligget i bokser og kofferter tidligere, men ønsker å ha noe de kunne stå fremme på. Var inne på tanken om vegghylle eller bildelist til veggen men kom over dette tipset om å bruke doruller til å lage oppbevaring så det måtte jeg prøve.

Du trenger;
tomme doruller
lim
skoeske eller lignende

Jeg brukte en liten blå kasse i tre, men en skoeske er også akkurat passe størrelse. Jo større eske, jo fler doruller og plass til enda fler biler.


Jeg ventet ikke til hadde alle rullene klare for det tok sin tid å samle så mange. Jeg limte på et par om gangen etter hvert som de var tomme. Etter 22 tomme doruller var min boks full og jeg kunne sette den frem på gutterommet. Jeg festet et ark på baksiden av dorullene så de ikke skulle falle gjennom bak. 

Ønsker du å gjøre med ut av det kan du bruke mønsterark til dette og eventuelt også male dorullene og skoesken på utsiden.  


Små biler får akkurat plass i de små hullene og er enkelt å ta ut for å leke med og sette inn igjen. 

Mor ble fornøyd og 7 åringen ble fornøyd med ny oppbevaring på gutterommet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.