Bakgrunn

FB

mandag 19. oktober 2015

Vi ordner til jul med lister.



Er du klar for å begynne så smått å gjøre rent og klart til jul som er om rett over 2 mnd?
Liker du i tillegg å ha lister å arbeide utfra er dette innlegget for deg!

Vi ordner til jul

Jeg har tidligere publisert innlegg på bloggen med hvordan man kan få orden i huset til jul. Dette er ikke lister jeg har kommet på selv men som jeg har sett publisert på nettforumet Babyverden og nå i en gruppe på facebook med navnet  "Vi ordner til jul" Jeg har selv overhodet aldri jobbet slavisk ut fra disse listene, men hvis du ønsker å komme i orden før jul kan de være en start for hva man skal tenke på. 

Under finner du linker til listene, en for hver uke i ti uker.






Uke 1 - Inngangspartiet
Uke 2 - Gangen
Uke 3- Vaskerom/bod
Uke 4 - Garasje/utebod
Uke 5 - Baderom/do
Uke 6 - Hovedsoverom
Uke 7 - Andre soverom
Uke 8 - Kjøkken
Uke 9 - Stuen
Uke 10 - Oppsummering

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.