Bakgrunn

FB

søndag 7. juli 2013

Steiner

På strendene i Danmark fant vi kjempemange fine rullesteiner som var slipt helt glatte av havet. Først begynte jeg å ta med en par og tenkte jeg måtte bare ha de med hjem. Jeg visste egentlig ikke hva jeg skulle bruke de til, om det var inne eller ute eller hva. Men jeg visste at jeg måtte bare ha med meg noen hjem!!

Jeg satte hele familien på saken og små og store gikk på turer på stranden og plukket steiner i tilnærmet lik størrelse og farge. En hel isboks ble det til slutt og jeg var så fornøyd når vi dro de med hjem.

Igjen visste jeg ikke hva jeg skulle bruke de til......

Helt til en dag jeg satt ute på terrassen og kikket på de fine nyplanta blomstene og plantene mine ute. 
JA jeg kunne bruke de til å legge de rundt den nye buskbommen min.

Det var det de var ment for å brukes til!


Som sagt så gjort, jeg danderte og plasserte de rundt oppå jorden i selve potta. Jeg brukte ikke alle, så resten ligger igjen i en isboks i boden til det dukker opp en ny ting å bruke de på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.