Bakgrunn

FB

onsdag 22. januar 2014

Nytt på lysfatet


Jeg bytter om og styrer på for å bli fornøyd med lysfatet mitt som står på spisebordet. Men nå ble det akkurat så fint som det var inni hodet mitt, så lar det bli sånn inntil videre.

Til jul brukte jeg 4 lys på det og dekorerte som adventsfat. Nå står det to kubbelys igjen fra julen og det er "sølvgreiner" i en liten sort vase. Disse hørte til tulipaner jeg fikk da vi hadde selskap på nyttårsaften. 


Den sorte lysestaken er fra Kid Interiør, så de hadde den enda og tilogmed på tilbud.
Den hvite lille uglen er kjøpt for lenge siden på Søstrene Grene.
Kronen med perler på er kjøpt på Ellos, også den for lenge siden så ikke mulig å få tak i lenger.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.