Bakgrunn

FB

tirsdag 4. februar 2014

Bakeblogging og husmordag

Noen dager er mer effektive enn andre, i dag er en dag av det effektive slaget.
Før klokken var tolv hadde jeg vært på foreldresamtale i barnehagen, trent, handlet og bakt.


Først laget jeg en porsjon hjemmelagde polarbrød som er knallgode. Barna elsker det og sant å si så forstår jeg de for de er knallgode på smak. De tar litt tid å bake, for må veie opp og kjevle ut alle de små deigene. Idag fikk jeg 25 små gode polarbrød som allerede er fryst ned for å bevares fersk lengst mulig.



Jeg hadde to bananer i hus som var begynt å bli overmoden, og når de er brune er det ingen som vil spise de slik de er. De kan da enten bakes noe med eller brukes i smoothie. Og siden ovnen allerede var varm etter polarbrødene var det bare å lage deigen til bananmuffins

I tillegg til dette har jeg skiftet på alle fire senger, vasket sengetøyet, vasket badet og støvsugd hele huset. 

Det kan vel trygt sies å være en meget effektiv dag så langt!

Nå er det straks å forberede middag for dagen før jeg henter begge barna i barnehagen for dagen. 


1 kommentar:

  1. For en effektiv dag du har hatt! :) Flink er du!
    Lykkeklem fra Laila

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.