Bakgrunn

FB

onsdag 12. februar 2014

Mini nattbord

Ingen av barna her har hatt noe nattbord på rommene sine. Men ved behov er skapet til dukkeklær blitt nattbord på jenterommet og nå denne på gutterommet.


Boksen er kjøpt på tilbud hos Ikea, den er i lyseblått så den passer inn på rommet. Det var fester med til å henge det opp på veggen, men for nå står det bare på gulvet ved siden av sengen. 

Jeg venter på godt "bildelys" og ryddige rom før jeg får tatt nye bilder av barnerommene. Bildelyset kommer an på været, og ryddige rom må barna fikse selv! Har noen nye ting som må henges opp også først. 

Til helgen har vi seksåring i hus, og denne uken brukes det endel tid på forberedelser. Kake skal lages med Dusty fra Planes filmen som tema. Det er servietter og tallerkener med Dusty på, jeg skal lage godteposer med smågodt og klistremerker oppi blandt annet. Lørdag er satt av til 2 timer barneselskap med venner fra barnehagen mens søndag er det familiebesøk.  Dette kommer det nok innlegg om neste uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.