Bakgrunn

FB

søndag 2. februar 2014

Engangskluter til speil

Jeg synes det er veldig vanskelig å få speil helt rene ved vask. Jeg har spray ala "Jif Universal" men synes ofte det blir skjolder når man skal tørke det av. Det å bare bruke vann føler jeg ikke får bort flekker.

Er du som meg og synes det er vanskelig å få pent må jeg tipse om engangskluter fra Coop dette formålet. 


 Du tar enkelt en klut ut av pakningen og lukker igjen godt så de ikke tørker ut. 

Jeg har prøvd lignende engangskluter fra annet merke, men synes ikke de har fått speilet rent på samme måte. De skal også kunne brukes på vindu, men det har jeg ikke selv testet.

Det var dagens tips til å enkelt få rene vinduer og speiler!

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.