Bakgrunn

FB

torsdag 27. mars 2014

Blikkboks som blomsterpotte

Denne blikkboksen har jeg brukt som blomsterpotte i gangen lenge, men før hadde den sløyfe og hjerte på og så -slik- ut. Nå er den pimpet opp med Washi-tape i sort/hvitt. 


Øverst er en litt bredere tape med LOVE skrevet på, og nederst er det tre rader med en veldig smal prikkete tape. 

Enkel måte og fornye på, og er man lei kan man finne en ny tape med annet mønster, farge eller skrift. 

Planten som er oppi potten er en Fejka plastblomst fra Ikea. Det er ikke så veldig mye lys i gangen min siden det ikke er noe vindu og naturlig lys, så levende planter overlever ikke. Denne er eviggrønn, drysser ikke og trenger ikke vann. Jeg hadde akkurat "service" på den som innebærer og spraye på litt Ajax universal med blomsterduft og skylle av. Da blir den blank og pen og lukter godt. Godt tips om du har plastblomster i hus! 

1 kommentar:

  1. Skikkelig makeover, den ble rå stilig :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.