Bakgrunn

FB

fredag 19. september 2014

Dekor ute


Etter at sommeren ble rydda bort fra terrassen kom jo faktisk sommeren tilbake. Men møblene står igjen enda en stund til så kan enda nyte varme ettermiddager i solen.  Den fine buskbommen min  har faktisk klart seg gjennom en vinter og i tillegg har den vokst seg større. Så måtte frem med klipperen for å stusse den litt, ga den godt med gjødsel og litt vann og har nå satt den på fremsiden.


Jeg la to dekor steiner i betong ved siden av. Men så følte jeg at det manglet noe....


Så tilførte en hvit lyngplante og en lykt fra Søstrene Grene. Så ble det litt bedre og jeg er fornøyd, håper bare ikke det blåser bort i høst. Men får ta det inn om vindene blir alt for sterke!

Så om høsten lar vente på seg ser det hvertfall fint ut på fremsiden av huset. Det er jo her inngangsdøren er og her forbipasserende får første inntrykk av huset vårt. 

Velkommen til vårt hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.