Bakgrunn

FB

fredag 26. september 2014

Gjestetoalettet nede

Gjestetoalettet i gangen nede er nok det rommet som har gjennomgått mest interiørskifte. Jeg kjøper nytt og bytter ut og setter frem nye ting her ofte. Nå falt jeg veldig ned på denne løsningen og har hatt den en stund.


Sort er fargen på dekor der inne, det sa seg litt selv når jeg spraya det store speilet i sølv da vi flytta inn her for fem år siden. Har lurt litt på å male endeveggen bak doen i en lys dus gråfarge, men klarer ikke å bestemme meg. Den veggen er så liten at det ville vært fort gjort å male over om jeg eventuelt skulle ombestemme meg. 


Detaljer i sort

"Wash Your Hands" skilt og nøkkel på sløyfe henger ved siden av speilet.
I speilet kan en se den sorte ramma på andre veggen som har sommerfugler på seg.

Sinkhus, lyskopper i sink, skilt og kurv med håndklær på svevehylla over toalettet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.