Bakgrunn

FB

tirsdag 3. april 2012

Feiesett

Helt siden vi flytta inn i huset vårt har jeg vært på jakt etter et fint feiesett. Den siste tiden har jeg googla og søkt på maaaaange maaaaaange sider på nettet for å finne noe som var litt gøyere enn det standard kjedelige blå vi har.

Gleden var derfor stor da det denne uken dumpa ned kundeavis fra Europris. Sjelden har jeg vel vært mer glad for at vi ikke har Reklame Nei takk skilt på postkassen, for da hadde jeg ikke fått det med meg. Europris stikker jeg ikke bare innom for å kikke, er stort sett bare når vi skal ha noe jeg drar dit.

Men så var det å få kjøpt det som ikke skulle vise seg å være så enkelt. Jeg tok med meg ungene til byen idag og såg ikke på det som noe problem at de hadde det inne når det var i kundeavisen. To meter forran meg ble det siste snappa opp. Jeg såg mannen tok det i kurven sin akkurat når jeg nærma meg. Også ble jeg sååå lei, siden jeg nesten dro ut ens ærend for dette nå.

Men så kom jeg jo frem til at de har en til butikk litt utenfor sentrum. Så da var det å dra dit etter vi hadde gjort endel andre ærend. Gleden var stor da de hadde de inne der, også i flere motiv og farger enn det ene jeg såg først. Som forøvrig var det rette.

Hvem skulle tro at et feiesett med langt skaft som brukes til å sope opp smuler skulle lage så stor oppstandelse. Men jeg er såååå glad jeg endelig fant et som var akkurat slik jeg såg det for meg.

Er det noen som er nysgjerrig på hvordan det ser ut nå da?





Her er herligheten på plass på kjøkkenet hvor det skal stå.


Se det kule mønsteret da


Og prisen var det hvertfall IKKE noe å si på. For de kosta den nette sum av 79,90 kroner. Det kjedelige de hadde i blått som stod ved siden av kosta 20 kroner mer...

Og hvis andre er interesserte så skal kampanjeavisen vare ut denne uken. Men kan jo være de har igjen også noen etter påske. Men så er det vel slutt, er det som er ulempen om en finner noe en liker så denne type butikker. Alt er kampanjer og mye fine ting kommer ikke inn igjen, gått i den fella før.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.