Bakgrunn

FB

fredag 27. april 2012

Nytt hus!


Jeg har fått et nytt hus. Det er ikke mange kvadratene det er, og det er faktisk i ganske god stand. Dog ikke så pent å se på, men ingen totalrenovering trengs. Det er jo heller ingen rør eller elektrisk annlegg i dette huset å ta hensyn til. Tvert imot er det bare estetiske hensyn å ta her.

Huset er svensk og kommer fra Lundby. Det er datert til 80 tallet den gang jeg var liten jente og lekte med små dukker, og huset det er snakk om er et dukkehus. Jeg har fått den tilbake etter lang tids lagring av min far og nå skal min datter på straks 3 år overta det.


Hele huset ser slik ut.


 Rom oppe som jeg her har soveromsmøbler på.


 I en stor todelt stue står det en bamsefamilie med benk og trestamme, uvisst om disse fremdeles får bo i huset når det er ferdig oppussa.


 Badet er rosa vask og badekar, dette er jo litt kult igrunn. Retro kalles det vel.


 Rosa rom med blomstertapet på er her kjøkken.


Litt en en oppussing som ligger fremfor meg her, regner med å tapetsere, male og fikse litt i alle rom. Dog ikke så mye i alle rom, men fint skal det bli uansett.


1 kommentar:

  1. Hei! Takk for kommentar hos meg =)
    Duken er lys grå med hvite stjerner. 170kr meteren og princess har 30% på de nå!Løp og kjøp ;)
    Lykke til med oppussingen!
    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.