Bakgrunn

FB

fredag 13. april 2012

Giveaway hos meg!! Avsluttet!!

Giveawayen er avsluttet!!!

Etter en tid som interiørblogger har jeg skjønt at dette er det store og hvem liker ikke å vinne premier og ting til hjemmet eller til seg selv. Jeg har brukt litt tid på å finne ut hva jeg skulle gi vekk, men kom frem til disse fine tingene.


Endel wallstickers med sorte blomster fra Ebay, som jeg selv har brukt på soverommet som i dette innlegget.


En pakke med lilla servietter med hvite prikker, perfekt ute på terassen om sommeren.


Et sett med øredobber med stein, enkle og fine.



Reglene er som følger:

1 lodd: legg igjen en kommentar i feltet under
1 lodd: følge Frøken Hege via Google
2 lodd: linke til giveawayen på bloggen din med bildet under
2 lodd: for å legge meg til i blogglisten din

Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar.

Trekning skjer klokken 11:00 den 11 mai




24 kommentarer:

  1. Selvfølgelig vil jeg være med trekningen og tar 1 lodd :)

    Må ha en strålende helg!

    SvarSlett
  2. Prøver lykken med 6 lodd jeg ;)
    Så legger jeg link i sidebaren min og håper mange nye lesere finner veien til deg...
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Takk for din hyggelige kommentar inne hos meg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Hei:)så fin blogg du har,tar to lodd eg:)
    Fine premie!
    Ein fin helg til deg:)

    SvarSlett
  4. Fine premier:) Jeg tar gjerne 1 lodd:)
    God helg!
    Kari-Anne
    brubak-k@broadpark.no

    SvarSlett
  5. Hallo! Kjempefin blogg
    Takk for kommentarer
    Nå er jeg også følger her
    6 lodd på meg!!

    SvarSlett
  6. Jeg deltar på giveawayen, men kan kun med ettlodd siden jeg ikke har googleblogg og ikke har bloggroll på bloggen min. Også skriver jeg fra mobilen og da får jeg ikke lagt ut noe link på bloggen min helt enda heller. Så da blir det et lykkelodd fra min side denne gangen.

    Tvi tvi, koselig med giveaway :)

    SvarSlett
  7. Så klart jeg vil være med i trekningen :)
    Henger meg på med 1 lykkelodd.

    God helg!

    SvarSlett
  8. Hei, der fant jeg deg og bloggen din. Det var ikke link på google kontaktnettverk hit, men kjekt å dumpe inn på giveawayen din. Jeg trekker to lodd:)
    Kjekt at du ville være med på gavedrysset mitt!
    Ønsker deg ei riktig god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Hva mener du med "ikke link på google kontaktnettverk hit" dagdrømmeren?

      Slett
  9. Jeg vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd, kommentar og følger av bloggen din. Så er det bare å krysse fingrene.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  10. Jeg tar gjerne to lodd! Så kjekt å finne nye blogger :-)

    SvarSlett
  11. Blir gjerne med på din Giveaway.
    2 lodd på meg, kommentar og følger :))

    Giveaway inne hos meg også om du vil prøve lykken :))

    Fin dag til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  12. Jeg er med og tar to lodd for kommentar og følger :)
    Takk for kjempe hyggelig kommentar på bloggen min ;)

    SvarSlett
  13. Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! trekker to lykkelodd følger og kommentar og krysser fingrer! Du er også velkommen til å bli med på giveawayen min, hvis du har lyst, vinn luxusopphold for to på NorefjellHytta. Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska :-)

    SvarSlett
  14. Hei

    Takk for hyggelig kommentar fra deg inne hos meg, Det varmere:)
    Kjempe fin blogg du har her kommer jeg straks tilbake.
    Blir gjerne også med og trekker tre lodd.

    Klem

    SvarSlett
  15. Så nydelig! Jeg er med og prøver lykken med 6 lodd. Du ligger i bloggrollen min i Lykkelig med liten-bloggenn og her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/04/giveaway-hos-frken-hege.html

    Gleder meg til å følge den fine bloggen din videre!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  16. 1 loddpå meg :-)

    SvarSlett
  17. 1 loddpå meg :-)

    SvarSlett
  18. Hei!
    Så klart jeg vil være med i trekningen!!
    Henger meg på med 3 lykkelodd:) Ha en fin dag:)
    Randi

    SvarSlett
  19. 4 lodd på søte premier :-)

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  20. 1 lodd på meg :)

    Ha ei fin helg.

    Hilsen Marianne, mamman til junigutten Tobias ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.