Bakgrunn

FB

mandag 28. januar 2013

Bli lys!


-og lys ble det....


Ute i gangen har jeg denne fine hvite lykten stående. Den har jeg fått i gave for mange år siden og jeg synes den er veldig fin. Grunnen til at den står i gangen er at der passer den best inn i interiøret. 


Jeg har ikke turt å tenne lys i den der ute, for man skal jo passe på levende lys. Så for å få lys måtte jeg finne noen med batteri, likt som de som står på skoskapet i denne linken. Løsningen fant jeg på Plantasjen og er kubbelys med batteri. 



1 kommentar:

  1. Hei på deg:)
    Eg fant bloggen din idag, så koselig blogg du har:). Kjempe fin lykt du har i gangen din:)
    Og du, så fine bilder du har laga, eg er fullstendig hekta på stjerner, så det du hadde laga med stjerner var nydelig...Dette skal eg prøva, takk for tipset:)
    Eg legg meg til som følgar hos deg:)
    Fin mandag til deg:)
    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.