Bakgrunn

FB

lørdag 19. januar 2013

Litt nytt i stuen!

Når man rydder ut julen i det nye året er det ofte en tid for å gjøre litt om på interiør og andre ting.
Kanskje man ommøblerer eller kjøper inn noe nytt til bord og hyller.


Grenene mine på bokskapet i hjørnet har fått sine hvite hekleblomster på igjen.


Oppe på hylla over tv'en har det kommet et nytt element.


 Den kjempefine Willow Tree figuren som jeg fikk til jul som symboliserer en mor med to barn.
Jeg ble veldig glad for den og det var nok den fineste gaven jeg fikk i år.


Jeg har bytta litt om på lysfatene og satt dette fra Kid på hjørnebordet mellom sofaene.


Og fått litt nye ting på det største av lysfatene.

Har du fått inn nye ting i stuen?
Shoppet helt nye ting eller gjenbrukt gamle?
Hva er fargene denne sesongen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.