Bakgrunn

FB

tirsdag 29. januar 2013

HM Home


Jeg visste jo innerst inne at Hennes&Mauritz hadde egen Hjem avdeling, men det har kommet langt bak i hukommelsen. Det er ikke noe jeg har sett reklame for, og ikke butikker man går forbi på kjøpesenter rundt forbi. Kanskje like greit, for om jeg hadde lagt alt det fine jeg fant i handlekurven nå ville kortet gått fort tomt. Og når man ikke har jobb og "naver" (dvs. går på dagpenger) så er ikke penger det man har mest av.




Jeg fant så mye fint der inne så måtte lage denne collagen med ting som representerer min stil og varer som ville passet inn hjemme hos meg.

Så får vi se om jeg legger inn en bestilling på noe av dette, eller noe helt annet nå eller nærmere mot våren. Noen som forresten vet om de har egne fysiske butikker man kan kjøpe interiørvarer i?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.