Bakgrunn

FB

fredag 24. oktober 2014

Nyvaska hovedsoverom

Jeg har alltid brukt å legge inn en hovedvask av soverommene om våren eller sommeren, men i år ble det av en eller annen grunn ikke gjort. Derfor måtte jeg få det gjort nå i høst, før julen kommer.

Så da var det å tømme rommet og flytte frem møbler for å støvsuge og vaske.
Tilogmed alle bilder kom ned fra veggene og jeg moppet veggene med en tørrmopp veggene. 

I tillegg kom det så fint sollys inn vinduet så jeg måtte også dokumentere resultatet med bilder.


Liker godt de hvite veggene så rommet blir lyst og åpent. Veldig fornøyd også med det sorte kanttrekket til kontinentalsengen vår fra Kid. 


Som vist før så er det mye svart hvit dekor på soverommet. Over sengen henger veggordet fra Dixie og det selvlagde lerrettet. 

Nå tas det helg i heimen, har gjennomført enda et lite prosjekt til idag som ventes ut på bloggen de neste dagene. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.