Bakgrunn

FB

fredag 3. oktober 2014

Noen favoritter

En av de butikkene jeg synes har tatt seg veldig opp den siste tiden er Kremmerhuset. Jeg har alltid hatt veldig sansen for den butikken da de selger mye interiør til ulike stiler og gode priser. Men den siste tiden er det blitt enda bedre spør du meg, og ofte finner jeg noe der som jeg aller helst skulle hatt hjemme i min egen stue.

Hvis min lommebok rant over av penger ville jeg nok kanskje kjøpt alt det som er i collagen under.



Jeg synes det er kjekt bare å kikke også jeg, og har jeg en ledig stund og er på f.eks Kvadrat stikker jeg alltid innom. I dag falt jeg veldig for skiltet med utsagn om sjokolade. Lo godt når jeg så det! 

På bildet over har jeg putetrekket med "zig-zag" mønster i sort, dette finnes også i turkis. Liker veldig godt "geostaken" som er kommet i grått, jeg har jo helt lik i sort som ble kjøpt i fjor. 

For mer inspirasjon og fine bilder besøk også Kremmerhuset bloggen som flittig oppdateres med nyheter. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.