Bakgrunn

FB

mandag 27. oktober 2014

Julen er kommet til Ikea

Jul på Ikea

Oktober går snart mot slutten og en ny måned venter, november kommer snart og det er bare rett over en måned til julen kommer for fullt. Det kan vel diskuteres om det er for tidlig med julepynt allerede nå, jeg har ikke noe mot det og ønsker man det ikke kan man bare la være å oppsøke slike steder.

I år som i fjor er det for meg knyttet stor spenning til hvilken julepynt Ikea har som nyheter. Hvilke varer som kommer og i ikke minst i hvilken farger de kommer. Ikea har tidligere vært innom rosa, grønne og lilla julekuler, så det var kjekt å se at julen i år er i tradisjonell rød, hvit, gull og sølv.


Kunstige juletrær, både små og store er pynta i ulike stiler. Gikk veldig mye i rødt i år, julefargen fremfor alle synes jeg.


Det var små plasttrær i gull, kuler i rødt og hvitt, papirstjerner og små-minigaver i papir. 

Litt forskjellig og noe for enhver smak. 

Ønsker du å se alle julevarene i årets kolleksjon fra Ikea trykk deg inn -her- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.