Bakgrunn

FB

torsdag 20. november 2014

Innpakkede julegaver 2014

Etter at jeg skrev - dette -  innlegget med hvordan jeg planla å pakke inn julegavene så er noen av gavene pakket inn og sendt til mottakere på andre kanter av landet. Jeg liker å gjøre litt ut av det, og slik ble gavene seende ut i år. Som andre år er jeg veldig fornøyd med utseende.


Enkelt gråpapir med rødt sløyfebånd, papirlapper i hvitt og perla hjerter.


Enkelt med stilfullt!

Enda er det noen gaver igjen som skal kjøpes og pakkes inn før de havner til mottaker. Men godt å vite det enda er god tid da vi ikke har bikka desember måned enda. 

Husk at glanset printa julepapir skal kastes i restavfallet, men gråpapir som jeg har brukt kan kastes i papiravfallet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.