Bakgrunn

FB

tirsdag 11. november 2014

Tips til adventsgaver!

Det nærmer seg jul med stormskritt og mange skal kanskje kjøpe små gaver til å fylle i adventskalender til barna. Nå er mine to barn 5 og 6 år og kommer derfor med et par tips til småting jeg har kommet på.

Det skal også sies at jeg ikke kjøper 24 gaver, men kun 4 stykk som barna får hver søndag i advent.  Akkurat slik jeg er vant til med fra jeg var liten, og enda bedre å ikke kjøpe alt for mye "smånips" som det ofte kan bli. En veldig god tradisjon som er verdt å videreføre, og et tips til deg som kanskje vil begynne.


Gutt:

Pez maskin med Dusty, kjøpt på Obs til 10,-
Klistremerker fra Ebay med Dusty, 4 ark  10,- 
Nissesjokolade fra Nille til 5,-
Liten motorsykkel fra Nille til 20,-

Jente:

Pez maskin med Minni Mus, kjøpt på Obs 10,-
Liten nisselue med hårspenne på fra BR leker 30,-
Littlest Pet Shop figur fra BR leker 20,-
Nissesjokolade fra Nille 5,- 
Diverse Frost-effekter fra Ebay;
Frost Gympose 10,- Frost smykke 11,- Klistremerker 14,- Hårspenner 7,- 

Annet jeg har kjøpt som ikke har kommet i posten enda; Gympose med Spiderman fra Ebay, enda fler hårspenner til jenta og hver sin småpose med Lego.

Av andre tips er; slikkepinner og dropsesker også billig og lett å putte i luker innimellom, gjerne i helgene.

Trenger du fler tips, les også - denne - artikkelen på Familieverden med 100 tips til Adventskalenderen, skulle ha nok å velge i der altså!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.