Bakgrunn

FB

torsdag 27. desember 2012

Kakao på pinne!

Julaften er over men du har kanskje fri enda og nyter rolige dager hjemme. Da kan jo dette innlegget varme deg, for her kommer tips om kakao på pinne. Jeg har ikke laget de selv, her ble de kjøpt på Nille. Men etter å ha googlet litt finner jeg denne bloggen som har oppskrift på hvordan du kan lage selv. Det kan jo være en kjempefin gave å gi bort om du er bedt bort i jula, eller som veninnegaver ved besøk i andre anledninger.


Du trenger en kopp med melk og sjokoladen på pinne.


Varm opp melken, jeg tok den enkle varianten med å sette koppen i mikro. Men du kan også varme i kjele. Uansett hvordan du velger å varme opp melken så vær obs på at den veldig fort koker over. Stått og tørket melk mange ganger når jeg har laget grøt, kakao eller annen mat fordi "jeg skulle bare"

Rør rundt til du ser at all sjokoladen er borte fra pinnen.

Drikk og nyt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.