Bakgrunn

FB

lørdag 27. april 2013

Helg i Sandnes!!


I går var jeg en tur nede i sentrum og rusla opp og ned Langgata. Jeg skulle ikke noe konkret, men ingen andre steder er vel finere til å rusle, kikke og vindus shoppe litt enn i Norges lengste gågate som du finner i Sandnes Sentrum



Det er mange boder utenfor butikkene i forbindelse med at det er Kremmermarked nå fra 25 til 27 april. Butikkene stiller med egne boder og mange gode tilbud. Det er også endel ting som skjer idag.

Smak kjører blandt annet 25% rabatt på alt fra Green Gate. 

For å se programmet for dagene om du er i området og tenker å ta deg en tur trykk -her- Det er også satt opp tivoli på Ruten så regner med det skal åpne også nå. 

Ellers vil jeg stikke innom for å ønske alle lesere en 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.