Bakgrunn

FB

tirsdag 2. april 2013

Ny såpedispenser

Den forrige såpedispenseren vi hadde tok kvelden fullstendig og jeg måtte ha ny. Lurte en stund på om jeg måtte gå til det steget å bruke de enkle fra eks Palmolive med pumpe på. Men heldigvis kom jeg over denne nye i akkurat rett tidspunkt. For det er virkelig ikke noe designelement de plastgreiene med stygge motiv på. 

Og hvor fant jeg denne? Jo, på Spar Kjøp og prisen er gjerne den beste siden den kostet bare 39,50. Den passet helt perfekt og var akkurat slik jeg hadde sett for meg. Den finnes forresten også i beige.


Og siden det ikke er så stor plass på vasken der hadde jeg allerede målt og sjekket det skulle gå akkurat.


Nå er temafargen grå der inne med grå dekor på hylla og grå håndkler. 

Fått for meg at det hadde vært kult med endeveggen bak doen i en mørk grå farge også, men kan ikke se for meg at mannen er helt enig på dette punktet....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.