Bakgrunn

FB

søndag 30. september 2012

Til fra hjerter

Når jeg heklet disse hjertene hadde jeg en ting i hodet og det var å bruke de som Til Fra lapper på julegavene til jul. Jeg liker veldig godt små detaljer på julepresanger og synes innpakning er det kjekkeste med julegaver. Samler som regel opp gavene som er kjøpt inn og pakker alle samtidig.. 

Jeg begynte i sommer å hekle på disse, tidlig ute ja for jeg var usikker på hvor lang tid det tok, hvor mange lapper jeg skulle lage og hvordan jeg skulle gjøre det. Litt etter litt tok det form og er her det nesten ferdige resultatet.


Jeg har til nå laget 12 stykker og skal telle gjennom hvor mange julegaver jeg planlegger å kjøpe for deretter å hekle fler. Det tar tross alt bare max 15 minutt så er fort gjort.

Over hjertet har jeg festet små metallhjerter kjøpt i 6 pakning på Nille.
Mener å huske de kostet 20 kroner for en pakke.


Her er oppskriften på hjertene for de som vil prøve selv. 

Så legger jeg til papir til å skrive til og fra på og dette blir resultatet.



Når mottaker har fått gaven kan jo de bruke hjertene som dekor i huset, på juletreet eller feste på andre ting.

En liten detalj som gjør veldig mye, jeg er veldig fornøyd og synes det ble kjempefint. 


5 kommentarer:

  1. Hei, heldig e de som får sååååååå fine merkelapper på gavene sine . Du e flink. Klem Ann

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!

      Jeg er egentlig ikke så veldig kreativ i utgangspunktet, men her gikk jeg ut av mitt gode skinn.

      Slett
  2. Seie det her og...utrulig fine. Du er så kreativ altså. Mulig eg må prøve meg på disse etter at alle dei andre prosjekta er ferdige.

    SvarSlett
    Svar
    1. Trenge ikkje setta av så mykje tid si det e fort gjort pr hjerta. Spørs kor mange julegave du ska ha på kor lang tid det tar... :)

      Slett
  3. Hei, så søte hjerter:)veldig hyggelig at du vil være med på min giveaway:)

    Kine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.