Bakgrunn

FB

torsdag 6. september 2012

Torsdagslykke


Lykke kan defineres på mange forskjellige måter av forskjellige personer. Det som er lykke for meg er gjerne småting for andre og motsatt.

Lykke for meg idag består av

-å lese denne artikkelen på Stavanger Aftenblad om at Søstrene Grene kommer til Sandnes.


- å ta en tur til fineste Sandnes, småkikke litt i butikker og shoppe litt. Alene og uten ett eller to barn som maser om det ene eller det andre (selv om det i og for seg er lykke på en annen måte)



- å handle mat til en ny uke og det som skal skje og få alt på plass i skuffer og skap

- hente to av de fineste beste ungene i hele verden tidlig i barnehagen for så å dra hjem å lage mini-muffins (og ikke cupcake) sammen.



-bygge lego sammen med de to håpefulle som ivrig setter sammen klosser og bruker fantasien sin


-og ikke minst lese Interiørblad mens barna ser barnetv. Drømmehagen i dag etter gammelt etter de kom over en dvd vi har liggende. 

Og ikke minst- SPISE muffinsene. Ikke alle dog, noen bare. Et par, eller et par til....



Nå har roen senket seg i hjemmet, barna sover søtt i sengene sine og kvelden er her. Litt tv titting, lesing på blogger, mulig litt hekling, sjekking av Facebook og nyheter og husarbeid venter nå. Med andre ord en vanlig torsdag i vårt hjem. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.